אזהרה: המידע הבא מיועד למפרסמים ותיקים בגוגל אשר כבר יש להם חשבון פעיל. מי שרק מתחיל את דרכו עם הפלטפורמה של גוגל - שיחכה עם זה..)
פלטפורמת הפרסום של גוגל אדוורדס היא הפלטפורמה הטובה ביותר שיש היום באינטרנט למפרסמים בכל סדר גודל.
היא מאפשרת מיקוד ופילוח ברמות הגבוהות ביותר, תוך התאמה מושלמת בין המסר של המודעה, לקהל היעד ולעמוד הנחיתה.
אני משתמשת כבר שנים רבות בפלטפורמה, ובאופן קבוע מתעדכנת בחידושים ובתוספות, ומשפרת את הקמפיינים שאני מנהלת, ואני חייבת לציין ש.. קשה לעקוב אחר כל השינויים הנערכים בפלטפורמה ולנצל אותם לטובתך באופן קבוע.
היום אני רוצה להציג בפניכם כלי מאוד שימושי אשר "מסתתר" בנבכי הפלטפורמה של גוגל - והשימוש בו יכול לעשות פלאים לקמפיינים שלכם.
לכלי הזה קוראים: דוח שאילתות חיפוש, והוא מאפשר לכם (המפרסמים) לאתר את כל שאילתות החיפוש אשר הביאו להצגת המודעות שלכם בגוגל.
לאחר שאיתרתם את המילים - הכלי מאפשר לכם לסמן את המילים הרצויות ולהוסיפן לקבוצות המודעות שלכם, או את המילים שאתם לא מעוניינים בהן ולייחסן כמילות מפתח שליליות לקבוצות המודעות שלכם.
אז איך עושים את זה?
כדי לגשת לדוח "מונחי חיפוש", יש לבצע את הצעדים הבאים:
1. כניסה לחשבון AdWords שלך בכתובת https://adwords.google.co.il/
2. לחץ/י על שם מסע הפרסום שברצונך לערוך.
3. בחר/י בכרטיסייה מילות מפתח.
4. לחצ/י על 'ראה מונחי חיפוש' ובחר/י ב'הכל'.
ניתן למיין את המילים ע"פ אלו שזכו להמרות ואינן מוגדרות כמילות מפתח בחשבונך ולהוסיפן (לחיצה על הריבוע לצד המילה ו על 'הוסף כמילת מפתח').
אותו דבר אפשר לעשות בכיוון ההפוך - ולייחס כמילות מפתח שליליות לקבוצת מודעות.
קפיש?
אה כן, ו...
עוד טיפ קטן:
כמה מילים שאני בדרך כלל מוסיפה כמילות מפתח שליליות הן
חינם, בחינם, זול, בזול, ילדים ומשחקים.
מיכל מורנו הנה מנהלת בחברת מורנו'ס שיווק באינטרנט המציעה שירותי שיווק במדיה חברתית - SMM